Santa Ne Bantase pucha:Tum postpaid ke bajay prepaid ko kyun use karte ho? Banta:Ppme bahut fayda hai, Isme cal honeke bad bil badhne ke bajay cum ho jata hai.
Ek dulha ne shaadi ke time apni saas se poocha: 'aapke city me famous kya hai? enjoyement ke liye?' saas: ' bus usi se tumhari shaadi ho rahi hai ...!'
WIFE:SUNA HAY KAY JANNAT MEIN HUSBAND KAY SATH WIFE KO NAHEEN REHNAY DETE HUSBAND:THEEK SUNA HAI.WIFE:AISA KYOUN?HUSBAND:ARAY PAGLI ISI LIAY TU USAY JANNAT KEHTE HEIN.
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500. MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu
Man knocks at door. 10yr old boy cums wid cigret in 1 hand & beer in other. Man-Papa ghar pe hai? Boy-Saale mujhe dekh k lag raha hai ki papa ghar pe honGE.