Aap ke liye hum aansoon baha sakte hai, Chahe to duniya ki sari hadae tod sakte hai, Ab sirf yahi hai hamare dil ka kehna, Ki aap bas hamesha hamare paas rehna.
When a heart is the sign of love ,and red the colour ...and when walking around with your head in the clouds means that one is in love..Why do I draw a line in blue and am I only thinking of you ?
If u drop me i ill break if u hold me i ill shake if u need me i ill hurry if u don't call me i ill worry if u hurt me i ill cry but if u leave me i ill die.
EvryTime Wen a Msg Comes, I Open just Thinkin its U... Wen Its Not U I Wont get disappointed.. Still I Enjoy Dat Moment which Made me 2 thinK of "U"...
Mohobbat mein aisa makam bhi aye ga kabhi socha na tha woh mujh ko chaha ker bhi mera na ho paye ga...Kitnay khush naseeb hay woh log jinhay bina mangay sab kuch mil jata hay...Na jane konsi khushi hum se door hojaye isi liye choti choti baaton per khush ho lete hay..Per ab tou woh khushi bhi na rahi jin ko dekh ker hum khush howa kerte thay afsos un ki tou manzil hi kuch or hay...