Luv and Kuch are going to a village & in between comes A well. Luv falls into the well. Why??? Because Luv (love) is blind !!!!! Now , Kuch also jumps inside. Why?? Because Luv ke liye saala kuch bhi karega!!!!
Husband & wifehotel gae tabhi 1Lady ne Helo kiya,Wife-kaun thi wo?Hus-tum dimag kharab mt kro mai pehle hi pareshan hu k usko kya btaunga k tum kaun ho..
WIFE:SUNA HAY KAY JANNAT MEIN HUSBAND KAY SATH WIFE KO NAHEEN REHNAY DETE HUSBAND:THEEK SUNA HAI.WIFE:AISA KYOUN?HUSBAND:ARAY PAGLI ISI LIAY TU USAY JANNAT KEHTE HEIN.
Message na karke dil tod diya mera,Ab mobile dafna dena,Kafan na mile to apna rumal udha dena,Koi pooche ki rog kya tha To nazare jhuka ke apni Kanjoosi bata dena....