A friend iz sweet when its newbut it iz sweeter when its true ,but u know what,its sweetest when its u,,,eid mubarak from the core n kernel of my heart
Jub kabi bin mange app per khushion ki bersaat ho, jub kabi app ka dil anjaani khushi se betaab ho, to samaj lena koi aap ko duaon main yaad ker raha hai. Happy Eid Day
Aaj Khuda ki hum par ho Meharbani, Karde maaf hum logo ki sare Naformani, Eid Ka din aj aao milke kare yahi wada, Khuda ka hi raaho mein hum chalange sada. Sabko EID MUBARAK
Subeh Subeh uth ke ho jawo Fresh, Pehenlo aj sobse aacha sa koi Dress, Doston ka sath aab chalo Ghumne, Eid Mubarak Karo sabko jo aaye Samne. Tumko bhi EID MUBARAK
SuHari dHUP BaRsat k bAAd, tHori Si hAsi haR bAaT k BaAt, uSi taRHa hO mUBArak yE Eid raAmDaN k BaaD, wiSHIng yOu a VEry spEcIaL .*.*haPPY eID mUBArak.*.*.*
Hum app ki yaad main udas hain, Bas app say milnay ki ass hay, Chahay dost kitnay hi kion na hoon, Maray liye tu app hi sab se khas hain...Eid Mubarak To My Cute, Sweet and Special Friend…
Lonesome Without U,Each N Every Moments.When I Am Alone I Close My Eyes N Think Of U N Thoughts Of Ur Love Warms Me Inside N Makes Me Smile.Miss U A Lot.Eid Mubarak.